Inkoop
 
 
Zowel voor het afsluiten van jaarcontracten als projectcontracten dient er een gestructureerd inkoopproces te worden georganiseerd. Vanaf het verzamelen en sorteren van de benodigde informatie tot en met het bestellen van de bouwmaterialen is er een inkoopmodule ontworpen. Hierbij is veel aandacht besteed aan een goede afstemming tussen de verschillende inkoopfases, met als gevolg dat de inkoper snel de gewenste informatie ontvangt, vastlegt en verwerkt.
 
Doelgroep:
 
Dit programma is geschikt voor iedereen binnen een onderneming die te maken heeft met het inkoopproces van bouwprojecten. Binnen zo'n onderneming zijn dit meestal medewerkers van de afdeling bedrijfsbureau of inkoop.
Bedrijven en instellingen die van deze module gebruik maken zijn:
bouwbedrijven;
onderaannemingsbedrijven;
onderwijsinstellingen bouwkunde.
 
Sterke punten:
 
● Een structurele benadering van het totale administratieproces door de volgende modules te integreren:
    • basismodule financiële administratie;
    • facturering;
    • herinneringen;
    • ouderdomsanalyse;
    • betaaladvieslijst;
    • BTW- overzicht;
● Gemakkelijk gebruik kunnen maken van reeds ingevoerde bestanden;
● Gebruiksvriendelijk door de standaardopbouw;
● Windows- applicatie;
● Praktische eigenschappen door o.a. zoekfunctie met trefwoorden en uitgebreide printfuncties;
● Zowel stand-alone als op netwerk te gebruiken;
● Koppelingsmogelijkheden met andere Synergieprogramma's.
 
 
 
   
Kooiker Bouwsoftware | Spoelerstraat 48 | 7461 TW Rijssen | Tel: +31(0)548 540755 | E-mail: info@kooikerbouwsoftware.nl
Algemene voorwaarden | Kooiker Automatisering © Copyright 1998 - 2015